Сторінки

Рекомендації щодо формування виховної та розвивальної мети уроку

Виховна мета
Виховувати:
  • o    інтерес до предмета
  • o    свідоме й відповідальне ставлення до навчання
  • o    потребу і вміння навчатися
  • o    моральні риси особистості (чесність, відвертість тощо)
  • o    гордість за нашу науку, вчених
  • o    прагнення пошуку найбільш раціональних способів вирішення завдання
  • o    естетичні смаки
  • o    вміння виробляти критерії оцінки результатів своєї праці
  • o    свідомий вибір професії
  • o    винахідливість
  • o    науково-пошуковий характер
  • o    високу культуру мислення
  • o    почуття колективізму
  • o    почуття патріотизму
  • o    повагу до людей праці
  • o    повагу до старості
  • o    дисципліну
  • o    культуру поведінки
  • o    екологічну культуру
  • o    економічну культуру

Розвивальна мета
Розвивати:
А) мислення:
  • уміння аналізувати
  • уміння порівнювати (за ознаками; за написанням твору; знайти головне, схоже, різне; порівнюючи, робити висновки) самостійність мислення в різних видах роботи
  • уміння вчитися слухати, готуватися до уроків
  • уміння планувати свою роботу
  • уміння та навички самоконтролю, самоперевірки
б) логічне мислення:
  • уміння доводити, обґрунтовувати свою думку
  • послідовність мислення
  • критичність мислення
в) сприйняття:
  • розвивати спостережливість
г) світогляд:
  • уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки (розуміння того, що у світі все перебуває в рухові, взаємопов’язане і змінюється)
д) пам'ять:
  • уміння вчити напам’ять
  • розвивати смислову пам'ять
  • уміння вибрати головне
е) уяву:

  • уміння складати розповідь за описом
  • уміння фантазувати: за початком; за уявою; уміння продовжити розповідь