Вміти ефективно працювати на відстані, добре розумітися
на технологіях та бути медіаграмотним — надважливі навички 21 століття. Зараз
перед кожним педагогом України постало випробування, як відпрацювати ці навички
разом з учнями в реальному часі під час дистанційного навчання.
Найкращими у плані ефективності та за простотою
підключення називають Moodle, Google Classroom і Microsoft Teams. Ці програми
уже давно використовують у більшості шкіл Європи, вони допомагають планувати
навчальний процес, створювати курси та паралельно спілкуватися з кількома
студентами чи учнями. "Гуглівські" програми зазвичай пов'язані між
собою, тож з одного профілю можна мати доступ до багатьох сервісів.
Moodle –
безкоштовна і відкрита система управління навчанням, яка може поєднувати у собі
комунікацію між викладачами та учнями. Надає безліч можливостей, серед яких: виконання
завдань, завантаження файлів, обмін повідомленнями, оцінювання та календар
подій. Також, у Moodle інтегровані сучасні технології для перевірки робіт на
плагіат плагіатчекером Unicheck.
Google
Classroom — безкоштовний веб-сервіс для обміну файлами. У
сервісі можна завантажувати роботи, редагувати їх, оцінювати тестові або
контрольні роботи. Для початку роботи сервісу достатньо мати лише пошту Google
(Gmail). Сервіс може допомогти не випасти з процесу навчання як маленьким
школам, так і великим закладам освіти.
«Microsoft
Teams» — центр для командної роботи в Office 365. Це більш
спрощений варіант систем управління навчанням, проте він дозволяє класу чи
навчальній групі комунікувати та обмінюватися файлами. Програма об'єднує все в
спільному робочому середовищі, яке містить чат для обговорень, файлообмінник та
корпоративні програми.
Якщо немає можливості
швидко впровадити систему управління навчанням для своєї групи, закладу,
викладачам завжди прийдуть на допомогу такі комунікаційні платформи, як Zoom, Hangouts чи Skype. Це спростить
передачу домашніх завдань та допоможе підтримати зв’язок з учнями під час
карантину