o
Використовувати
різноманітні форми й методи організації роботи, що враховують суб’єктивний
досвід учнів щодо теми, яка розглядається.
o Створювати
атмосферу зацікавленості кожного учня як у власній роботі, так і в роботі
всього учнівського колективу.
o Стимулювати
учнів до використання різноманітних способів виконання завдань на уроці без
побоювання помилитися, одержати неправильну відповідь.
o Заохочувати
прагнення учнів до самостійної роботи, аналізувати під час уроку різні способи
виконання завдань, запропоновані учнями, відзначати та підтримувати всі прояви
діяльності, що сприяють досягненню учнями мети.
o Створювати
педагогічну ситуацію спілкування, що дозволяє кожному учневі, незалежно від
ступеня його готовності до уроку, виявляти ініціативу, самостійність і
винахідливість у способах роботи.
o Обговорювати
з учнями наприкінці уроку не лише те, «що ми дізналися» (що опанували), але й
те, що сподобалось (не сподобалось) та чому; що хотілося б виконати ще раз, а
що зробити по-іншому.
o Під
час опитування на уроці (виставлення оцінок) аналізувати не лише правильність
(неправильність) відповіді, але і її самостійність, оригінальність, бажання
учня шукати та знаходити різноманітні способи виконання завдань.
o Оголошуючи
домашнє завдання, слід повідомляти не лише його зміст та обсяг, але й давати
докладні рекомендації щодо раціональної організації навчальної роботи, яка
забезпечить виконання домашнього завдання.